Lär känna lilla mig ;)

Här kommer 60 fråger och svar!

1. Vad är ditt namn? Alexandra

2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? Jag gillar mitt förnamn!

3. Är du i ett förhållande nu? Ja ♥

4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? 8 månader!

5. Vem var du tillsammans med sist? Mitt ex :P daah

6. Får man fråga varför det tog slut? Passade bättre som vänner :)

7. Har du haft ett seriöst förhållande? Ja

8. Vem vet mest om dig? Hmm mina bästa vänner!

9. Vad gör du på fredagskvällar? Är hemma med boyfriend eller ute och festar!

10. Bästa filmen du någonsin har sett? Många :D

11. Har du haft sex med fler än 5 personer? nej.

12. Har du någonsin varit full? Ja

13. Har du testat droger?

14. Röker du? nej ja kanske

15. Snusar du? Nej

16. Saknar du någon just nu? Ja, min pojkvän

17. Hur mår du idag? Jag mår rätt bra nu, men är väldigt trött

18. Hur många tabletter tar du dagligen? ska ta mina pollen tabletter men aa...

19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? Mådde skit...

20. Bästa minnet från sommaren? Tiden i danmark och tiden med min underbara faster

21. Senaste landet du besökte bortsett från Sverige? danmark

22. När var du där? Somras

23. Är du rasist? Nej

24. Har du helt svenskt ursprung? Nej

25. Om nej, vart kommer du ifrån? Jag kommer från Sverige, men har tyskt och danskt urpsrung

26. Föredrar du svenska eller utländska killar? spelar ingen roll!

27. Ser du fram emot någonting just nu? nja, valborg mayby...

28. Sköter du skolan? JAJAMENSAN ;D

29. Vad hade du för betyg förra terminen? bättre än nu...

30. Vad är det bästa du fått på ett prov? MVG!

31. Vilket ämne var det? Historia

32. Har du fått ig på ett prov? Ja, det tror jag

33. Har du spelat/spelar du i ett band? nej

34. Anser du dig vara intelligent? JAPP JÄTTE!

35. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? Tiden med min pojkvän <3

36. Vilken va den värsta tiden då? förra våren!

37. Har du mått jättedåligt psykiskt? Ja

38. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? nja noppat ögonbrynen ;)

39. Har du haft sömnproblem? ja

40. Hur ofta gråter du? Ganska sällan

41. Vad gör du när du mår dåligt? sitter själv i ett rum...

42. Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? Mina vänner eller väggen...

43. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? nej.

44. Vilken klass går du i nu? 9:an

45. Vilken skola? Björkhaga

46. Har du varit otrogen någon gång? Nej

47. Har någon varit otrogen mot dig? Vet inte men tror det!

48. Är du stolt över dig själv? Ja :)

49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv?jag har iaf inte pms varje dag

50. Vad får du ofta komplimanger för? värsta katten läään ;)

51. Har du lätt att få folk att skratta? ja det tror jag :D

52. Cider elller öl? Cider faktiskt

53. Har du några talanger? Nej :(

54. Vet du om någon är kär i dig? Ja :D

55. Är du kompis med ditt/dina syskon? JJa min lillebror är ju faktiskt 1år hallå ;)

56. Vad står det i ditt senaste sms? skit i det...

57. Hur lång är du? 164

58. Hur mycket väger du? Sånt frågar man inte...

59. Vilken storlek har du på kläderna? 34

60. Har du svarat ärligt? Ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0